Oh my God!

Freestyletävling imorn...inofficiell på skolan...MEN IAF!!!!

Herregud varför har jag inte tränat tillräckligt...lr har jag det???

Gick iaf sådär när vi tränade ikväll...hon visste inte vad kommandot "STOJ" betydde och det e typ det hela vår freestyleuppvisning hänger på!

Ja...men det är väl alltid såhär när man ska tävla, lr hur? Man anmäler sig & tänker:
"Gud va kul det ska bli!"
...2-3 dgr innan tävlingen tänker man istället:
"Varför i hela friden anmälde jag mig?! Vi är ju inte redo än!"
Och på tävlingsdagen tänker man bara:
"Helvete!"
Därimot om man inte anmäler sig & istället står och tittar på under tävlingen tänker man:
Gud, va kul! Varför anmälde inte jag mig?!

Nån som känner igen sig kanske???!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0