Slutresultat =

Var då lite inofficiella hundtävlingar idag :) Skojj att det händer nått på skolan för en gångs skull!

& vem kunde gå på matten när man skulle tävla...eh...5½h timme senare ;) Haha ja men ofta jag skulle kunna sitta där å koncentrera mig på trigonometriska formler! Dessutom tror jag inte att det va nån som tog illa upp :P

Dagen började då med lydnad klass 1 & klass 3...Klass 1 vann Platt & Dominic:D Congrats!!!
Klass 3 vann såklart Kajliden & Nisse, enda tävlande iof men mycket bra gjort!!!
vilken jäkla blåst det va! det va nästan så man flög av stolen när kastvindarna kom...& d va ju tur att man hade världens största solglasögon på sig så att man inte fick ett halvt kilo grus i ögonen ;)

Efter lunchen (som inte jag fick i mig mycket av :P) var det agility på schemat & det gick rätt bra för alla tävlande vad jag såg...fast jag sprang fram & tillbaka till Toffee som jag bundit fast en bit bort för att hon skulle bli lite taggad (..någon som missade att hon satt & grät kanske :P)
Ja men iaf så var det Lisa & Alladin som vann :)

Ja sen var det dax för freestylen....först ut va Lisa & Alladin som va himla duktiga :) Kul å se på när andra än jag & Anna kör XD blir liiite tråkigt i längden :P

Ja sen var det då Anna & Katla :) Mycket bra uppvisning, vi får åka å köra freestyle i Sthlm i december ;)

image7


& sist ut...(guess who! ;) haha ...jepp jag & Toffee då :P Försökte tagga henne så mycket som det gick innan vi gick in...men hon är alltid lite lam...blev lite stressad när de satte på musiken innan vi var på banan heller(!) så fick speeda på farten lite *hehe* som om det skulle gå med henne :P
Ja men hon va himla duktig iaf lillvovven :) hon är ju som hon är & kommer alltid vara ;D


...konstigt nog vann vi freestylen också trots att både jag & Anna tyckte att det såg himla bra ut när Lisa & Aladdin körde :)

Underbara dag med bara vovvar!!!

z

Kommentarer
Postat av: Soha

Snygg header :)

2008-04-29 @ 15:57:12
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: junie

Grattis grattis :D :D Jättefin blogg förresten :)

2008-04-29 @ 19:37:51
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0