Julen är över +0-

...vad händer härnäst?

Ja det e frågan, verkar som om jag hela tiden ställer ultimatum så att det inte blir nånting av nånting men det är bara för att jag vill ha det på mitt vis jämt :P
senaste ultimatumet var att jag ska kunna åka hem från England den 3 maj så jag kan joina mina vänner redan i Sthlm för resan till Paris & sedan åka tillbaka med dem med ;)
Så nu e det ju självklart inte säkert d där me jobbet igen :P

Julen fortlöpte smidigt inte så många på julfirandet hos oss men vi hade det nice iaf tycker jag :) My & Putte va de enda "främmande" vi hade här ;)
Å jag fick min Ipod nano <3 å nu ska jag bara åka till syrran å installera Itunes 8 som jag dumt nog inte gjorde sist jag va där :P Fick också en Springer till cykeln så jag å hundarna kan ut å motionera till våren...om jag skaffar en cykel! ;P

Jobbade julaftonmorgonen med Lina på Hemköp å Åhléns och fick träffa alla stressade människor som gjorde sina sista impulsköp inför julfesten ;P
Jobbade även Juldagen på Hemköp Bang, suck det va trist å skulle egentligen jobbat där Annandagen me men d fixade syrran så jag slapp göra ;) Merci!

Sen har det väl varit svullande men än har det inte synts på vågen iaf :P hehehe...får väl se om man kommer i klänningen på nyårsafton ;) blir väl Lisa & jag på nyår om jag inte ställer nå fler ultimatum :P
...ja nyårsafton ja :P Nån som fixar nå skojj party lr så jag vet vart jag ska ta vägen?
Alla erbjudanden e välkomna för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0