Julfest mm.

...på kontoret (NMV of course)

Ja å den julfesten slutade med att jag satt och ritade med alla barnen i köket ^^ Fick faktiskt hjälpa till att rita både spindelmannen å sjökor :P

Sen blev d ju bara bajs av våra planer för nyår...Platt kunde inte åka upp hit å anna hade redan beställt biljetter så hon måste avbeställa, sen dunderade vi om jag skulle åka ner till södern istället men då hade Platt redan andra planer ja osv typ :P

Å jag har slarvat bort nycklar...massor av nycklar SUCK!  å det stora problemet är att jag har absolut ingen aning vart dom kan vara!!!

Ja sen va d ju julklapparna har jag inhandlat någan? Ja typ EN:P tiden går ju så jäkla snabbt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0