lite jobb mitt i allt...

ja alla behöver pengar...

Mitt i all planering å grejer så jobbar jag lite på NMV också så idag har jag krypit runt bland varorna inne på Willys (ja den STORA matbutiken med MASSOR av folk :P)  och städat frysdiskar och golvet bredvid lösgodiset (där var det verkligen inget folk :P)
Å alla kollade konstigt på en å sa:
- Titta vad flickorna gör det fint
...
fast egentligen tänkte de nog (det såg man på deras miner:
"Stackars flicka som måste kravla runt i smutsen och skura skit,
"Stackarn som inte kan bli något bättre än städerska"
Då har man lust att skrika:
- JAG ÄR INTE DUM I HUVUDET! JAG SKA BLI VETERINÄR! JAG HAR 19,9p!

En gubbe kom fram till mig å en annan tjej som städade glassfrysen:
"Kan du inte skura mina skor också? *hehehehe*"
Ni kan ju gissa vad jag tänkte då...*grr*

Dock var jag inte bara städare idag utan även allt-i-allo-persolan på Willys XD folk som kom fram å frågade:
- Har ni Pommac? Vart står Pommacen?
- Har ni avocado i flerpack?

Å självklart svarar man å säger (eftersom man tex. sett allt folk gått förbi med Pommac :P):
- Ja vi har Pommac men jag vet inte riktigt vart dom har ställt den nu ^^
eller
- Nä avocado finns bara i 4-pack.... tyvärr :P

Ja, det var min spännande dag det ^^
Hoppas ni haft en precis lika bra dag som jag :P Å imorn blir d upp å jobba igen...wihoo :P

I helgen var jag bla. ute å red på min tjocka häst och My vågade sig upp på den stora besten Dunder till slut (nedan)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej, jag såg att du kommenterat på min blogg, har själv inte varit inne på den på evigheter... Det har gått bra att läsa till vet i Uppsala, är klar nu i januari (och utan en enda omtenta!!;)) och börjar jobba på distrikt. Är skåning från början - kanske du också eftersom du sökt dig till Köpenhamn?/josefine

2008-12-31 @ 14:19:28
URL: http://rosenqvist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0