Slutprovet i Matte E :S

Det va idag det ja...

Blev klar exakt 16.29 precis precis när tiden skulle gå ut alltså...

Ja man fick 6 timmar på sig och JA jag har suttit och räknat sen halv 11 och för tillfället susar det i hela huvet (kan inte va bra å va koncentrerad på sån där skit så länge....)

Har ingen aning (som vanligt me den här störda matten) hur det kommer gå överhuvudtaget...
Ja men man har väl nån aning om d kändes bra lr dåligt?
...
Nä d har man inte...antingen fick man alla fel eller bara nästan alla fel...

HOPPAS VERKLIGEN JAG KLARADE DET!!!!!!

Fick just reda på att jag inte kom in i Glasgow på veterinärutbildningen iaf... 3 more to go alltså! 8 (lr ja 4 då me Danmark OM  jag klarade provet...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0