WIHOOOO!!!!!!!!!!

who made it?
I made it!!!

:D

Okej idag hade jag betygssamtalet me min lärare...hade lite smått panik eftersom vi skulle gå igenom provet och jag helt glömt bort hur jag löst uppgift 7, men som tur var snackade vi inte om den uppgiften :P
Jag hade G när vi började snacka och deras gräns för VG var 65 poäng, jaha tänkte jag när han sa det...och du ligger på 63 poäng så jag ska ställa några frågor till dig om några uppgifter i boken...

Och när jag (supernervös!) svarat på dom sa han att jag skulle få VG i slutbetyg!
Tänkte bara what skojjar du!

JAG VG I MATTE E! OFTAAA!!!! :O :O :O

Kommer inte fatta det förren jag fått det på papper och sitter fortfarande och oroar mig för att dom ska ringa å säga att dom gjort nå fel så att jag inte klarade kursen... :P



Kommentarer
Postat av: Kitty Gustafsson

Woho! Grattis! Snyggt jobbat ;) Lycka till med dina planer för England och allt! Kram

2009-01-05 @ 17:05:38
URL: http://vovventexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0