Marité & äntligen sommar!

Nice kväll på Marité :D
Varför har vi inte varit där förut?

I onsdags var det alltså utgång tyvärr kunde inte Liv följa med eftersom hon va tvungen att baka på torsdagmorgonen ...surt...men Lisa & jag hade skojj iaf :)
Förfestade med vår goda special drink gjord på vaniljvodka, vaniljglass, sprite & hallon *mums* & blev nästan mätt :P
...sen drog vi iväg över Frösöbron :)
Dock är vi ju alltid ute i alltför god tid så vi satt och filosoferade en stund (45 min?)utanför Marité för att inte fara de första som gick in :P Vi vågade oss dock in efter ett gång killar och tjjer som också verkat vara ute i alltför god tid...fast de hade tydligen stått och väntat på en tjej så medan jag & Lisa satt utanför "ringde" Lisa också upp den som vi väntade på XD

Vid halv tolv - tolv nånting började väl folket droppa in på riktigt och det blev lite mer ös ^^ dock finns det ju inte så många hetingar i östersund men Lisa & jag klarar av att roa oss iaf sm tur e :P haha

Vimmel (flukta.se)

Dagen efter vaknade jag kl. 10.00 precis och ser att jag fått SMS från syrran:
"Hej, jag behöver fler som jobbar på eftermiddagen kan du tänka dig att hoppa in? Kram"
Det va ju inte direkt så att man hoppade av glädje, men tänkte att eftersom jag ändå var bara några km från jobbet så kunde jag väl offra mig, så kl 11.00 stod jag utanför Coop & väntade på att syrran skulle plocka upp mig...jag körde dock ingen jobbil den dagen utan städade campingen där det bodde flera hundra norska ungdomar som e på Storsjöcupen...du kan ju tänka dig hur det såg ut på den campingen...

Sen är det inte säkert att det blir nån westerntävling för den störda westernklubben har glömt att skicka inbjudan till de andra klubbarna i Sverige så det är bara 9 anmälda...det behövs 20 till innan imorn för att tävlingen ska bli av...*grr* f¨r väl se hur det går...

Men äntligen har sommaren kommit iaf :D & idag har jag badat och snorklat 2 ggr i sjön :D Nice!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0