Återfödas till svan kanske ?

Är helt slut idag trots att jag inte gör nått...kanske e det för att det e så kvavt ute...får väl hoppas det för jag tänker då inte bli sjuk!

Va ute å gick en sväng me Toffee imorse å tränade lite fjärrdirigering, dock har hon förmågan att ta ett steg framåt för varje läggande & sättande, det ska vi träna bort!
Gick även iväg till fotbollsplanen å tränade rutan & inkallning med ställande :) Är rätt nöjd faktiskt! (Duktig vovve!)

Suttit på bulleforum.se och skrivit till några bullterrieruppfödare både utomlands & i Sverige ;) Är väl antagligen ett tag tills det blir en minibulle för min del men när jag skaffar den ska det va den perfekta så håller redan på å kollar upp uppfödare ;)

Var just ute & gick med Toffee och vi tog en sväng förbi Vällemad...kunde ju inte motstå att springa upp i fågeltornet & kolla på utsikten då ;)
2 knölsvanar var det längst bort i sjön iaf :) Lätt att jag skulle vilja återfödas som en sån svan om man nu ska återfödas...*hehe*
Ska smila in mig hos de högre makterna isåfall...

Jag menar fatta!
- Stor, snygg & vit
- Ingen i princip som skulle käka upp mig
- Skulle få bo vid vattnet hela livet & simma omkring med mina undersåtar änderna jämt
- Man får välja om man vill flytta till varmare länder under vintern eller om man vill bli matad av fascinerade människor istället
- Skulle kunna flyga vart man ville, när man ville utan att skada miljön och utan att trängas me feta gubbar i flygplan
- Slipper skiljsmässa ;)
- Käkar ekologiskt livet ut XD

Jepp, SVAN skulle man va!


Vad mer skulle man kunna begära liksom?

image11

(Ps. Ser ni svanen som Toffee sitter & spanar på? ^^)

Kommentarer
Postat av: junie

jag ser bara en massa moln xD

2008-05-02 @ 23:25:09
URL: http://jujju.bloggagratis.se
Postat av: Platt

"Stor snygg och vit!" - lät liiite rasistiskt..! :O
Och jag ser ingen svan faktiskt :P

2008-05-04 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0