Fotbollskick ;)

Fotboll ikväll då *smile*

Me like, sometimes, love Football ^^

Alllvar får värsta adrenalin-kicken av å spela :)

Haha också fick jag göra så Thommy (tränaren/fritidsledaren) fick föklara sig och urskulda sig under hela träningen XD
Såhär var det:

Vi delade upp lag, 3 i ena laget & 4 i andra...jag va i laget me 4 & Thommy tyckte att vi skulle ha en avbytare...men sen ändrade han sig och sa att jag kunde väl gå över till andra laget :O det skulle han inte sagt! XD

Min motkommentar va att han alltså inte tyckte att jag va värd nått eftersom jag va tjej & att det inte spelade nån roll om jag va med eller inte XD Haha han fick ju panik stackarn å under hela träningen förklarade han att det verkligen inte va så han menat & försökte bortförklara sig :P

Hehe som i sin tur ledde till mer kommentarer om tjejer och fotboll från min sida *hehe* stackarn...

& detta kommer självklart att fortsätta tills efter cupen ;) Han kommer bli lack på mig men det e han värd när man tror att man kan byta bort mig till motståndarlaget bara sådär :P

Å det roligaste var ju att ingen va så himla kaxig mot oss tjejer ( jag & Sandra) sen då hon gjort mål och jag snott bollen av killarna ett antal ggr... Grrrl-Power!

Det bästa med fotboll är att efter att man spelat ett tag så bryr ingen sig om om man e tjej lr inte utan bara om hur bra man är på att spela...så är ju inte direkt livet annars!
Och i fotboll så sätts all social status åt sidan...me like!

Dessutom är det ju ända gången man får tillfälle att trycka till killarna i nått både fysiskt och psykiskt så att om dom tappar bollen & måste de låtsas som att skosnöret på deras sko satt för löst just då eller att de just fick jätteont i foten XD

Me v Fotboll

Fast till på köpet fick jag en stämpling på benet, en spark på foten och en vrickning...så min fotled är liiite svullen :P Men men sånt får man ta ;)
Man e väl inge kärring heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0