HaHaHa XD

Skrev inget igår så får väl kompensera med att börja skriva om gårdagen då :P

Var på matten kl.8.00 och skulle fråga om en uppgift som jag inte fattat...slutade med att Sven satt & försökte klura ut den i 45 min utan att komma fram till samma svar som stod i facit...så jag fick ändra i facit XD
Men allvar ofta jag ska kunna klura ut sånna uppgifter som inte ens matte-geeken Sven klarar av! (men gillar att ändra i facit ;)

Ja 08.55 hade jag ju Djursjukvård & matte SAMTIDIGT så jag kände mig lite som Hermione när jag rafflade ihop mina grejer & sprang iväg medans jag ropade tillbaka till Sven:
- Jag sticker till Djursjukvården nu!
En såndär klocka hon fick i fimlen skulle ju inte sitta fel ibland ;)

Ja, sen fskulle vi göra ett arbete om matsmältning & inre omsättning på Djursjukvården *hehehe*
Himla tur ibland att man läst Kemi B (Tack Caroline !!! XD)

Sen var det slapparlektion me Ann där vi tjatade om och planerade vår lektion till 1:orna...(planera bana med olika hundvårdsgrejer & gå runt me en hund på olika stationerna typ...)

Satt uppe & pratade skit me Platt, Anna & KIm till 12 på natten sen blev vi lite trötta & gick å la oss :P annars fanns det MYCKET att prata om ;) Blir en STOOOOOR karta det där!!!!

Idag började dagen me gårdagens planerande kan man väl säga *hehe* Sååå kuuuul XD
Haha mer info får ni när vi skrider till verket på riktigt :P

Ja fler ansträngande saker jag gjort idag är att ligga i solen, läst min bok....ligga i solen....ungefär ;)

image15


Prima väder må jag säga!
(fast det blåder ju alltid lite såklart....)

& tränade såklart med Toffee nu på kvällen när det blivit lite kallare :) ja inte kallare kanske...men mindre varmt ;)
Å hon va SÅÅ duktig vovve idag :)
- Hittade rutan utan targetplatta (även fast hon inte fattade vad hon hittade...ja lr inte hittade ;)
- Duktig när vi tränade "STOP!"
- Gick bra på fjärrdirigeringen
- Låg "trött" utan at tlyfta på huvudet
- Och kom ihåg "Cirkel" :)

Vind i seglen (Anna Stadling & Idde Schultz) *lalalala*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0