Jaha, det va ju bra...

Ja, för er som inte märkt det så är hela Telias mobilnät utslaget så det går inte att ringa eller ta emot telefonsamtal!
Bravo! Kan ni fixa det kanske?!

Annars har jag bara lullat runt me friendsen här idag...ätit, gått me hunden, ätit :P Ja ungefär så har dagen sett ut :)

Handlat på Tempo & städade mitt rum för att bli hungrig ^^

image29

Sen är jag ( & många fler) fast i den här frågan om att skaffa valp...Vad & när blir bäst?!
Vill ha en miniatyr bullterrier när jag har mer tid att jobba med den och en långhårig collie när jag har mer tid för att fara på utställningar och tävlingar...
Däremot har jag funderat på en miniatyrkopia av PON XD

EN LÖWCHEN!
image30

De är små, lättlärda, trevliga & lätta att ha med sig när man åker nånstans...kanske kanske i höst... ;)


Kommentarer
Postat av: junie

Här uppe har telia fungerat alldeles utmärkt idag :)

2008-05-16 @ 23:47:15
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0