Oh happy day..!

Är SÅÅÅ glad för idag efter 3 års slit & tjat och prat så ändrade de mitt felsatta betyg i Engelska A :D

Annars har jag haft Djursjukvård med virr-Ann idag & nu har hon kommit på att vi faktiskt måste hinna med lite grejer innan kursens slut :O wow liksom...va ju på tiden å komma på det nu när vi har 7 skoldagar kvar!
*suck*
så får väl se hur mycket vi faktiskt hinner med...ska ju på studiebesök till Skara nästa vecka också :)


image27

Hihi sen va vi ute på promenix i skogen & hittade en brygga :P haha världens ostabilaste typ ;) å världens träsk runt sjön & ett gammalt spö med en rutten mask på låg det också där XD

image28


Har kommit på att vi faktiskt faktiskt kommer ta studenten & dra härifrån...går nog inte in i min hjärna förren i augusti kanske...känns knäppt, weird...att inte vara med och ungås med folk som man umgåtts med i 3 år nu!
Kommer nog sakna alla vardagliga saker som tex. skämt om bönderna me kompisarna, hundträningen, gemenskapen med kompisarna, mattiderna, att gå svinrundan osv.

Kommer sakna er så mycket Platt, Frida & Anna!!!!!
Vi måste träffas några gånger om året...det MÅSTE vi....annars blir det ju hemskt det här...



Kommentarer
Postat av: Platt

Jaaa usch va konstigt de kommer bli utan er... :/

2008-05-16 @ 00:02:38
Postat av: Kitty

Det är en konstig känsla att sluta! Men det går över efter ett tag ;) Men jag saknar fortfarande de där man hade på segerstad ibland! It´s something speciall! :)

2008-05-16 @ 07:17:16
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0