PluGG & annat skojj :P

Försökt plugga lite idag...gick väl sådär...

Har verkligen tappat pluggsinnet nånstans...eller lagt ner det och vägrat ta upp det igen kanske ;)

Nja...men blev ju lite repetition på 3 kap i matten iaf får ta resten imorn...kanske :P
...lr JO jag MÅSTE det imorn!
Blev lite latin också och tror jag kan de flesta orden nu :)

Sen passade jag Sheila, Petras vovve, en stund mitt på dagen. Jag, Toffee & Sheila gick en skogspromenad och vovvarna busade av sig...blev dock inte så våldsamt då båda två tyckte att det va rätt så varmt...

image40

Tänkte lägga mig på gräsmattan å plugga en stund till men det drog in stora gråa moln över himlen & började blåsa ännu mer så jag bestämde mig för att det va lika bra att gå in...& STÄDA! *kul kul*

Men nu kan man ju iaf gå omkring utan att få kolsvarta strumpor av att bara gå in i köket och tillbaka XD
Äckligt men sant... :P
Haha dessutom passade jag på att gå in balskorna när jag städade också ;) tur att ingen kom in...! Såg nog lite stört ut att trippa omkring i högklackade silverglittrande skor när man städar XD

& nu ska jag göra väldigt lite...har stor lust att kolla på Festival igen, men det gjorde jag igår så får väl vänta några dagar till :P Kanske nån av vännerna vill se den i veckan me mig också :P

Ha en fortsatt trevlig helg & vänta med supandet till veckan hörrni ;)



Kommentarer
Postat av: Kitty

Tjabba! Förstår om du inte är så sugen på att plugga längre nu när det abra är hur lite kvar som helst :P Jag är nämligen själv i samma sits, en tenta kvar, på torsdag, om kroppens alla "vanligare" sjukdomar, men jag har INGEN lust att pluuga! Kommer ångra mig stor om jag inte klarar den och måste ha omtenta i sommar när man vill vara LEDIG! Så de är bara att bita ihop men de går inte så bra :P Lycka till med rutan! :D Texas tycker de är jättekul om de inte syns på filmen ;) Ingen ny vovve för mig på länge va jag vet!! :P Fullt upp med den jag har och allt jag gör! :P Men visst vore de kul, ibland :P !!! Aja, får bli senare!! Kram kram! Vill se massa fina bilder från balen! Kan inte komma och kolla, den är samma dag som jag har tenta ;)

2008-05-24 @ 19:59:03
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Platt

Tjena!
Jag pluggar oxå på latinska orden, som en galning, men såntdär går bara inte in i mitt huvud...! :S
Jag vill gärna se Festival i veckan! :D
PoK

2008-05-24 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0