Sista helgen :D

Nu väntar sista helgen på Segerstad!

image38


Känns helt overkligt att det inte kommer bli en enda helg till här på skolan! :O
Alltså var det sista gången för alltid som jag handlade mat på Tempo...det däremot känns himla skönt!

Dock blir det inte en så kul sista helg då det gäller slutspurt i pluggandet i helgen...ska ha kursprov i matte D på tisdag så jag ska plugga så gott jag kan på det!
Dessutom har vi prov i djursjukvård på måndag så ska lära mig ett antal sjukdomar och inre organ mm. på latin också...suck...men man får väl tänka att det är sista plugget innan slutbetyget kommer!
Såååå skööönt att äntligen få slutbetyg i allt!!!!

Hoppas det blir fint väder i helgen så man kan ligga ute och plugga :) Dock är solkrämen slut men hoppas att jag inte bränner mig allt för jävligt...hur kommer man isåfall se ut på balen liksom!

Nästa vecka är det BAL!!! Sjukt...

Allting går mot sitt slut här på Segerstad!


Kommentarer
Postat av: junie

nääe vad tråkigt.. jag tror allt du kommer sakna den där skolan i alla fall elelr hur ;)

2008-05-23 @ 21:30:34
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0