SoooL :) & slut på helgen...

Hej!

Helgen har gått himla snabbt iaf, känns inte som man varit sj på skolan i 5 dgr iaf...och snart ramlar packet in igen..*suck*
(Ni som vet att ni inte tillhör "packet" ta inte åt er ;)

Grötfrukost idag ^^ Sen gick jag en sväng till Rävakullen me Toffee & gissa vem som va ute & sprang om inte den där golden-vovven som surkärringen äger...

image13


Sen la jag mig med matten...gjorde det jag fattade..hm...inte alltför mycket alltså...får väl fråga nån på lektioner imorn om några uppgifter om jag överhuvudtaget ska fatta provet sen... *suck*
Dock blev det så himla varmt i solen efter ett tag så vid 12 va både jag & Toffee tvugna att gå in och svalka oss...

Fast efter ett tag kunde man ju inte motstå att gå ut å lägga sig i solen igen ^^ La mig & läste "Å andra sidan" av Marian Keyes, tycker hon skriva himla kul böcker :) ...läste tills det drog in stora grå moln över himlen & då blev det inte så himla trivsamt att ligga kvar längre...

Har hittat en ny favoritartist nu till sommaren också ;) Anna Stadling :) Himla lättlyssnade låtar när man ligger och slappar :) Lyssna får ni höra själv...finns tyvärr inte så många låtar att ***** ner ;)

Självklart har jag tränat Toffee lite idag men tog bara några lydnadsövningar sen körde vi freestyle.
Nya momentet som jag döpt till "Cirkel" går bättre & bättre och hon har fattat poängen. Sen körde vi övningar hon redan kunde fast på längre avstånd.

Försökt få tag i hon som lånat Hero också (min haflinger) eftersom jag inte kommer ihåg när han ska vaccineras...vill tävla western i Österåsen den 12 juli så måste ha reda på det...men hon har inte svarat...

Men nu vet jag inte vad jag ska hitta på mer idag faktiskt :P Äta mat kanske å sitta vid datorn ...jaja, visst det är fint väder men jag har ju varit ute hela dagen :P
Dessutom får jag inte min solkräm förren imorn så jag vill inte bli kräfta lr få hudcancer :P

Soliga hälsningar från Caroline & Toffee i Reftele
(jaja..Segerstad då..)






Kommentarer
Postat av: junie

åh vad härligt det låter... här är det tio grader och mulet.. men det är ju perfa promenadväder iaf :)

2008-05-04 @ 19:10:53
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0