Hit & Dit, Upp & Ner...

Jaha det var ju stor respons man fick på förra inlägget :P

Nu har jag (tyyyyp) kommit underfund med vad som händer i den närmaste framtiden...

Jag & Platt har en förmedling som ska leta hästjobb utomlands till oss från januari till sista april.

Har alltså tackat nej till följande jobb:
- Hästjobb i Tidaholm
- Hästjobb i Falköping
- Au pair i Chamonix, Frankrike
- Au pair i Bryssel, Belgien
- Aupair i Luxembourg, Luxembourg
- Au pair i Paris, Frankrike
- Ev. städjobb utanför Oslo, Norge
- Ev. Hästjobb i North Devon, UK


Haha så nu är det bara att hoppas på att vi får nått hästjobb jag & Platt ;) Och den 4-8 maj 2009 ska vi som sagt försöka ta oss iväg till paris också :D
Men om vi inte får hästjobb (fast det SKA vi ha!!!) kommer vi säkert hitta på nått annat :)
Känner iaf att det här kommer va sista perioden, jan-aug 2009, som man har möjlighet att jobba och göra vad man vill...

Sen börjar man förhoppningsvis och plugga till veterinär (dock är väl inte säkerheten så stor men förhoppningsvis!) i Danmark...och där om jag förstår det rätt så gäller det att plugga 24/7 i 6 år...
Sen när man är klar där så måste man börja jobba....och jobba ett bra tag för att betala av DOM studielånen !

Ja det e väl bara å sitta å vänt apå att pensionen ska trilla in så att man får möjligheten att göra vad man vill igen :P
Haha lite hemskt men erkänn att det är lite så ;)
Dock kommer man säkert ha massa kul innan dess men inte på samma villkor...

Sen är det ju den här jäkla matten som ska bli klar...slutprovet kvar nu :O

Men innan jag ska göra slutprovet ska vi (Anna, Platt & jag + ett antal 1000 människor till;) till HUND2008 :D Ska bli så skojj!! oxå får vi väl hälsa på allt gammalt Segerstafolk me då kanske..om vi får lust ;) Annars får väl ni komma å hälsa på mig å Toffee i PONs rasmonter :)



Ja det blir mycket roligt men även mycket tråkigt om man ska dra utomlands å jobba...
Får ju lämna Toffee hemma i flera månader :'( + att Hero måste ut på foder (tänker inte sälja honom än *grr*) men där tror jag att jag redan kan ha hittat någon som kan ta honom :)

Ha det bra & innan ni går kan ni väl kommentera nått om nånting ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vem ska ta över Hero då? :)

2008-11-24 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0