längtar längtar längtar <3

Vill bara få matten överstökad & börja leva igen

Nu ska jag ta å beställa tågbiljetter till HUND2008 vi fixade lägenheten så nu ska jag se om SJ kan fixa så jag och Toffee tar oss dit också :)

&...

Längtar så enormt mycket till maj -09 :D
Då ska jag till PARIS :) Har varit ett av mina drömresemål ett tag nu så tycker det är dags att börja förverkliga sina drömmar för man vet aldrig hur länge livslågan brinner..
Jag & mamma ska dit & nu har jag övertalat tant Anna att följa med också :) Så resan skulle ju bli perfekt om DU PLATT följer me också !!! e ju bara så att du inte behöver fundera mer utan det e ju bara så att du måste me ^^ Tu comprend? ;)
Sista trippen innan alla försvinner åt olika håll på studier ju!

Checka staden bara !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0