Orientalisk dans :)

Tillbaka från dansen å shit va kul det är!

Var helt slut när jag kom hem från jobbet men nu efter dansen så e jag superpigg & glad :D Verkligen skojj!
Svårt? JA! Men skojj!
Rätt många gamla tanter (eller ja  mellan 30-70 år ;) Sen typ 4 yngre då...träffade en supertrevlig tjej som jag snackade lite med då jag inte va tvungen å koncentrera mig på alla nya steg...som tex. att droppa hela höften framåt och inget annat...OMG, SVÅRT!
Tror jag behöver träna en aning mycke på just det steget...

Längtar redan till nästa veckas danspass :)


Kommentarer
Postat av: Gry

Kul att du har hittat orientalisk dans! Om du är sugen på en fortsättningskurs så kan jag rekommendera en översikt över kurser från olika kursanordnare här:



magdans_594.html" rel="nofollow">http://www.kurser.se/orientaliskmagdans_594__.html

2009-03-03 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0