Väntan väntan...

Vill bara åka iväg till Egypt nu...segt på jobbet nu...

Men skönt att man slutade tidigt idag iaf :) & tur att man jobbar me Marielle & Sara så går dagarna lite fortare iaf ;)

Har ju varit helg nu men jobbade ju lördagmorgonen innan jag drog hem till Oviken...

Tänkte att jag skulle rida en sväng på Hero och se hur mycket han hostade...började bra och han funkade på planen så red ut på åkern där de just slagit gräset....
Tänkte testa en galopp...dock gick hästen mera uppåt och bakåt än framåt, märks att han inte blir riden så ofta :P :(, efter ett antal 8:or ochkoncentrationsövningar tänkte jag testa igen...och visst galopperade han men vilken galopp var det egentligen & varför kändes det helt weird?
Nä men där galopperade min häst fram som en kanin..ja precis KANIN! Han hade varken höger eller vänster galopp utan hoppade framåt...så jag struntade i galoppenden här dagen ;)



På söndagen borstade jag min fluffiga hund...nä inte Fluff utan Toffee ;) Och på eftermiddagen körde vi Hero lite med skaklar igen, ska börja köra med kälke när snön kommer :) men han är en duktig körponny, snart världens bästa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0