Life is bad

...and it's not getting better...

Officiellt...jag kommer inte in på veterinärhögskolan i Köpenhamn för att jag gått Naturbruk å inte ren NV, samhäll, teknik lr ESTET...

Det spelar ingen roll att jag läst alla kurser som en NVare läst...

Hur jävla fucked up kan utbildningssystemet vara!!???

Nu e jag bara så ledsen och arg som jag nånsin varit...allt känns totalt meingslöst verkligen...

Det spelade alltså ingen roll om jag fått 6,0 i slutbetyg på gymnasiet...tack...skönt att höra nu... verkligen...

Därför orkade jag inte leva Mitt liv de senaste dagarna utan levde ett overkligt liv som inte egentligen tillhör mig men som va jävligt skönt och livsfarligt.... jag behövde det...

Men nu e jag tillbaka å allt e bara åt helvete...
va fan ska jag göra...?
Jag vill inte slösa bort mitt liv...min dröm är krossad va fan ska jag göra?

PoK

Kommentarer
Postat av: Tantan

Fan va surt!!!

Jävla studiesystem då!

Lider med dig...

2009-08-07 @ 23:11:12
Postat av: Matilda

Lider med dig, vill komma med ord som allt kommer bli bra m.m. Men vet själv att det inte hjälper. vill ändå inte att du ska ge upp, Drömmar kan bli verklighet bara man inte ger upp hur lång tid det en tar så kan dem gå i uppfyllese! (Det är dem tankarna som får mig att hoppas ;))

2009-08-08 @ 20:59:56
URL: http://www.freewebs.com/matildaochlukas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0