Ny dag..

...himla spännande verkligen...

Slagit i botten tror jag...
Känns inte ens som jag är jag längre...känns som om ja e nån deprimerad emosnubbe, sorry för det, men eftersom det här verkar va botten så hoppas ja bara man kan simma uppåt igen snart...

Men problemen kvarstår tyvärr fortfarande...jag kan inte sova på natten för det känns som om det inte gör nån skillnand om jag är vaken lr inte...lr om jag sover bort halva dagen lr inte...som sagt MENINGSLÖST är det enda man kan säga om mitt liv för tillfället...

Det enda jag kan tänka på är: JAG ÄR FAST HÄR!
Jag som typ lovade mig själv att aldrig bo i Östersund, aldrig fastna här...
Det jobbiga är att jag alltid haft planer att det här datumet då ska jag åka härifrån å bo där, tex. flyttade jag till Segerstad, sen när jag va klar där flyttade jag till England och u skulle jag flyttat till Danmark...allt va redan planerat och KRASCH där förstördes allt....




Det jobbiga är ju att jag inte heller vet för hur länge jag är fast här...tänk om jag aldrig kommer in på veterinärlinjen! Jag menar nu spelar det ju inte längre nån roll om jag har bra betyg lr inte!!
Nu är det typ bara slumpen...

Att vara fast i Östersund är ju en grej...men att vara fast i Ås på en linje där det antagligen bara kommer gå massa nördar (asså sorry men jag tror att det är du tant Anna & jag som kan va de enda 2 normala...)
Å tant Anna du får fan ta dig in annars vette fan va jag gör!
Jag menar om man börjar på en vanlig linje på typ en stor högskola så träffar man ju ändå massa folk som man kan umgås med...men på den här skolan så kommer det typ vara 15 pers som som ska gå den här linjen...yey! Å alla tjejer utom en kille som verkar öh...ja...


På fredag ska jag iaf å kolla på en andrahandslägenhet, en etta typ...lr ja det e en lägenhet som sitter ihop med en annan lägenhet men den har egen ingång...får väl hoppas den e bra...
Men känner hela tiden att jaha spela roll jag kommer ju ändå inte bo här...det går verkligen inte in att jag ska vara HÄR!

Känns även som skitsamma att åka till Turkiet...man kommer ju ändå bara tillbaka hit efter en vecka å sen e man fast här igen...




En annan kul grej e ju att man e pank å e skyldig folk massa pengar...jag hatar det...
Ännu en kul grej är ju att dom inte ska köpa Hero men dom e för jävla sega på att åka tillbaka hit med honom!
Behöver min häst nu! Behöver nått att göra...behöver nånting att göra som innebär att man kan känna lite frihet...för just nu känner jag mig fängslad...fängslad i mitt eget hem...

Å snart är jag fast i en stad där alla känner alla och jag känner ingen...

Jag känner ingen här...alla mina vänner flyttar, tom. min syrra flyttar....fan...

"Om man drömmer om Paris hamnar man på någe vis lik förbannat i Hudiksvall"

Jo tack nu förstår jag betydelsen av den låten också...

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0