Packa va det ja...

...men inte har jag gjort det för d ;)

Nä men jag har iaf slängt i lite kläder i resväskan som jag ska ha med mig...lr ja mycket kläder då ;)
 Å ett antal skor...inte så farligt dock för en vecka ;) 6 par skor inkl. 4 högsklackade ;) Bra jobbat Behm ^^ *klappklapp*

Imorse va segaste morgonen på länge tror jag....håll på å somna stående...å inte kom d nå gäster förren halv 9 heller...



men men...roade mig med att springa som en illbatting inne i köket och jaga flugor ^^

Sen va jag nere på lönekontoret...ojdå dom hade glömt att fixa mitt anställningsbevis...å just ja jag skulle ha 101kr/tim inte 86kr...just ja..det skulle dom fixa till imorgon :P
Ja det hoppas jag minsann annars kommer jag å jaga DOM me flugsmällan istället :P



Kom hem å städade å fixade alla jäkla papper så jag kunde posta dom.....så nu e d ur världen ett tag iaf :P

Sen bar det av till the BIG centrum Myrviken å ICA :D yes! Där va det drag minsann..ni anar inte ;)

Nä fasen va drygt, men nu e det bara en dag kvar på jobbet å sen fredag kväll: Alanya here I come!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0