Utflykt till Lunde

...jepp igår så flyttade vi syrrans alla grejer till hennes nya hus ^^

Syrran väckte mig kl 05.09 på morgonen å sa att nu var det minsann dags att gå upp för snart skulle vi åka å hämta flyttbilen på Statoil...
Man va verkligen på G kan jag ju säga....

Men käkade lite yoghurt ur en plastkaffekopp och tog en macka som jag käkade på väg till bilen :P

På Statoil hade de fel på datasystemet så den dryga, not servicemind killen, sprang runt å gjorde massa andra saker innan vi äntligen fick ta flyttbolen å åka tillbaka till brunflo å börja lasta...

Det va en jäkla massa grejer...som tur va så dök pappa upp efter en stund å hjälpte till...

Preci snär vi lastat in alla grejer å va färdiga å dra så kom Anna med bussen å vi hann typ hälsa innan ja slängde in henne i den tomma lägenheten å sa åt henne å vänta där xD haha ^^

3 timmars bilresa till Lunde vid Kramfors där syrran å hennes sambo nu ska bo...ställde bara flyttbilen där å hoppade in i bilen pappa kört å åkte till Höga Kusten-hotellet å käkade välbehövlig lunch :) Seafood-pasta! :D



Sen var det att åka tillbaka å packa ur flyttbilen...faktiskt roligare att kasta ur grejer än att bära in dom :P lr för den delen BÄRA ut dom ;)

Sen tillbaka de 3 timmarna till Brunflo..hämta upp Anna å sen hem till Oviken för att laga & färga mina soffkuddar som jag ska ha med mig idag när jag flyttar...

 

PÅ tal om det! Fan jag måset dra å packa ihop mina grejer nu!!!

 

PoK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0