Vem är det som går å går...

...å aldrig når sitt mål?

Mm...jag vet det...
Ska försöka ta reda på om det finns nån möjlighet att jag kan ha en reservplats på veterinärlinjen eller liknande men fattar ju ingenting när jag ringer och dom snackar danska å känner mig helt puckad när jag snackar engelska med dom på studievägledningen...Resultat JAG MAILAR DOM ISTÄLLET!
Hoppas bara dom inte e sega på å svara...vill ju veta så fort som möjligt...men har jag inte fått nå svar imorn så ringer jag definitivt...

Nu känns allt bara depp å helt meningslöst...
Allt jävla plugg...den där j**la Matte E-kursen, va allt förgäves? ?
Jag vet inte...

Hade ju iaf den där kursen i Ås, Husdjur - Förutsättningar & behov 60p
Visst tror säkert den kan va sjukt kul verkligen...men att bo kvar här ett år till...

Nä Östersund är för litet för mig, jag måste bort härifrån...
Kan inte bo i en stad där alla känner alla och ännu hellre alla har varit med alla...
Kul stad..

Nä, känns som om det bara är se hur allt löser sig..verkar vara det jag måste göra med allt i mitt liv just nu...bara vänta å se...


Och är frustrerad över att det inte finns nått att göra här hemma heller...jag har ju fasen inga djur kvar :S
Ingen kanin, inga marsvin, ingen häst 0_o  Va fasen gör man då??
Jag har varit ute å gått me Toffee ett antal många ggr nu bara för att det är det bästa jag kan komma på att göra...


[ute & går i regnet..igen...]


Nä, alla mina vänner som jag har här i Jämtland flyttar ju härifrån nu i augusti för att börja plugga...kvar blir jag...själv...yey!

Positiviteten flödar känner jag..

PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du har blivigt.

2009-08-04 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0