Alla fynd funna ^^

...så nu kan ni lika gärna skippa å dra in till Östersund ;)

Jepp för idag hade jag shopping spree!

Mycket slantar gick åt men fick en hel del för pengarna ändå :D

som:
  • Replay-jeans (typ det enda jag helt klart hade tänkt köpa)
  • Vitt nagellack (tog lite tid å hitta men till sist så fann jag det...på rea :D)
  • 2 t-shirtar från Gina ^^
  • Face-mask :)
  • å lite annat smått å gott ^^
Träffade Liv på bussen me! Sjukt kul å ses har ju inte sett henne sen den där gången vi var på GIII ju! Så bussen in mot stan gick helt klart fortare när man satt å snacka me henne :)
Ja för det blev ju bussen...pappa trodde som sagt min bil skulle stanna eftersom det va 27 minus när vi skulle åka ^^
Å imorn drar jag till sthlm i 5 dgr :)
...helt nervös för att åka tåg...lr ja snarare för att missa det!
läskigt...det får liksom inte bara hända!
...så jag ska fan åka till tågstationen en timme innan lr nått ^^

Å när jag kommer hem då SKA både Lisa och jag vara friska å gå å se Avatar :D

...
sitter nu i lägenheten...känns jätteknäppt att vara här utan Toffee & Pixie :S verkligen som att det fattas nått...


Så blir väl uppdateringar när jag kommer hem :)
Gott nytt år på er!!! :D


PoK




Kommentarer
Postat av: Junie

Nej se avatar i sthlm i stället, där lär den ju finnas i 3D!

2009-12-30 @ 15:25:37
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0