Julen i runda slängar...

...ja undrar om man blev nå rundare?

Måste kanske ner å kika på vågen sen för å se hur mycket mat man lyckades proppa i sig ^^

Var iaf en helt ok jul med massa snö å bra julklappar å tillräckligt me roliga folk :D

Så man kan väl sammanfatta det som en helt ok jul over all :)

Emelie vann några kronor....dock inte tillräckligt för att ge nått till mig ;)

Å jultomten va självklart me å läste alla klappar xD
...ja mamma som fulade sig som vanligt, man blir väl sån när man jobbar på dagis kanske ;)


Å idag var det tänkt att jag skulle ut på ridtur...men gick ju inte när termometern visade 27 minus...så nu blir det ju inte nån ridtur förren nästa år :O när ja kommer hem från Sthlm (den 3:e januari ;) ...

Imorn blir det shopping vad termometern än visar...men tänker inte ta min bil...

...lr ja jag fick inte ta min bil för pappa sa att om den skulle lägga av skulle det helt klart vara om ja skulle ut med den i  runt 30 minus ;) hehe

Det jobbiga blir ju då att ja ska åka buss....med ALLA mina saker...jippieyey...aja...mamma får väl bära hälften ;)

Nä nu kom jag på vad jag måste göra :O Tvätta!

Måste sticka ha det bra ;)

PoK


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har jag hittat till den blogg efter ca 10månader.

My är så jäkla nöjd över julklappen du skickade. Det var det bästa för hon hade tydligen letat det där spelet i evigheter evighet.

Hälsa alla och du är välkommen in till min deprimerande blogg när du vill..

Kramar.

2009-12-28 @ 21:38:49
URL: http://www.tvivelaktigfigur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0