2:a dagen i England...

Yes, nu har det gått 2 dagar :)

Måste säga att det dom i England har sjukt kallt inomhus...dom lär ju helt klart spara el iaf...
Tur att jag har min rumskamrat "kanin-värmeflaskan" ;)


Det blåser även väldigt mycke här, eftersom de knappt är nån skog i det här området så går det knappt en sekund utan att man får kämpa mot vinden som kommer från alla håll.
Har varit ute och gått en sväng nu på förmiddagen, självklart glömde jag kameran idag med :P Men kommer nog hinna ta några kort så ni får se omgivningen :)
Imorse regnade det men medans jag var ute och gick var det iaf solsken :) När solen lyser känns det verkligen som våren är här, men dom tankarna försvinner sedan när det börjar regna ;P
Lite kyligare idag än igår, igår va det 8 grader och idag 6, så får hoppas att det inte blir för kallt...

Har just käkat en macka till lunch, Stella sa att  jag kunde koka eller steka ett ägg, men har ingen aning om vart dom gömmer dom där äggen! Har kollat igenom både i kylskåpet å i skafferiet men jag hittar då inga...får nogveta det tids nog :)

Nu väntar jag bara på att Richard ska dyka upp han skulle komma nån gång på eftermiddagen men har ingen aning om det är kl 13 eller kl 16 så det blir väl bara å vänta :P Skulle ju till Wells & gå på Starbucks idag :)

Har roat mig med att städa upp lite i köket å matrummet, tog även å bäddade Elise & Annabells säng...
Gonni har man inte mycket sällskap av idag för hon har bara legat djupt försjunken i soffan i vardagsrummet :P

Jaja ni får ha det så bra :) Det ska jag försöka iaf ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0