5 dagar kvar till avresa...

...inte för att jag räknar :S ;)

Jepp den 21 Jan kl 06.00 börjar min färd mot Cocklake, Wedmore, Somerset, England, Storbritannien :P

Har snackat med den förra aupairen så nu är jag lite lugnare ;)  verkar ju inte alltför gräsligt ^^

Nu är jag på jakt efter aupairer som bor där i närheten samtidigt som jag är där så att jag inte blir total alone om den andra aupairen som bor i närheten är hemsk :P

Här hemma i Sverige är det kallt, blåsigt och hemskt så jag hoppas att det är lite bättre i England. Har ju iaf kollat upp vädret lite under dom månaderna som jag ska va där så jag vet lite vilka kläder jag ska ha med mig iaf. Och det verkar som jag prickat in rätt månader när det gäller så lite regn som möjligt iaf ;)
Sen får vi väl se hur väl det stämmer överens med verkligheten :P

Däremot är jag helt pank nu och jag har inte fixat VISA Ung-kortet måste göra det!!!
Nästa vecka skulle iaf Parisresepengarna trilla in så då blir man kanske lite rikare, plus att man får en liten lönecheck också i slutet av veckan.

Dock har jag inte fått kontakt med den där tanten på Lärocentrum i Östersund som sitter på mina Matte E-betyg *grr* Hon svara ju aldrig har hon rast hela dagen lr??

Nu ska jag dricka lite te i min nya fina kopp jag fått av Lisa :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är fint där nere, har vart vid cheddar en gång men vädret... Vänta dig inga mirakel! Haha! Och om det är jäkligt eller tråkigt kan du ju alltid komma till Bristol:)

2009-01-16 @ 22:28:36
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0