Beslutsångest om något!

...ska jag åka på söndag??? :S

Okej satt uppe till 01.00 igår och försökte få reda på allt...de vill alltså att jag kommer den 18 januari...alltså på söndag!
Kommer jag hinna fixa allt till dess och vill jag åka så snabbt?!
Jag är inte direkt personen som brukar bara åka iväg utan förberedelser...dessutom har jag inte ens skrivit nått kontrakt med familjen än!
Fördelarna är ju att dom verkar supertrevliga och jag VILL ju ha det här jobbet...bara in så snabbt!

Nu har familjen sagt att de kan betala £110 av min resa bara jag kommer på söndag...åhh kan inte nån bara fixa det här åt mig!

Har frågat Annica på Swedecare om det finns några andra jobb OM det här inte skulle lösa sig, och hon skulle kolla på det... Har även anmält mig på aupair-world.net och har redan fått en massa förfrågningar...ingen har dock varit lika bra som den jag redan har så har tackat nej till alla hittills...suck...att ta snabba våghalsiga beslut är verkligen inte direkt min grej...

Så än en gång sitter jag här och väntar på mail från folk som styr mitt liv...hate it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0