Blåsig ridtur & möte med fårskock ^^

Yes morgonen har gått & har gjort det som ska göras :)

Imorse började jag med att städa undan i köket & tog sen tag i övervåningen & barnens badrum och gjorde rent det. Stella skriver upp varje morgon vad hon vill att jag ska göra så det e skönt :) Sopade sen trappen och nedervåningen, orkade inte dra fram klumpedunsen till dammsugare :P

Fick ringa Richard & fråga om koden till garaget så jag kunde hämta ut kött som Stella kan laga ikväll. Sen stoppade jag in mina egna kläder i tvättmaskinen och drog till stallet (inga felkörningar idag ^^). Blåste rätt hårt idag så Hanna va lite på tårna men det gick bra iaf dock blev man lite frusen.

På vägen hem mötte jag en fårskock på vägen, verkar inte va direkt ovanligt här eftersom det är får överallt som måste flyttas då ock då :) Tur att dom har vallhundar säger jag bara ;)
Det som är så skönt... verkar som att alla här i vana att vänta i bilarna medan tex. en massa får ska passera & det e inte lika stressigt som i Sverige, där skulla ju alla utbrista:
-Men vafan kan dom skynda på lr?!



Nu håller jag på å ladda in The Sims 2 Pets på min dator ^^ hehe hade glömt hur skojj det var :P Spelade alltid The Sims när jag var mindre :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha vad kul med får på vägarna. Sånt har jag inte sett..än. :P The Sims är jättekul. Bra tidsfördriv också :P

2009-01-29 @ 14:36:45
URL: http://bajenflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0