Cykeltur t. Wedmore + foton på huset

Klev upp kvart i 8 och såg till så Elsie fick me sig alla grejer till skolan

Sen började jag med Annabells & Elise tvätt och torktumling...Stella sa igår att jag skulle ha tortumlaren på "Cupboard dry"  för det blev tillräckligt torrt iaf...men trots att jag rensat filtret & hällt ur vattnet så va det helt fuktigt när jag tog ut alla kläder så nu har jag det på "Very dry" istället ;)
Har strukit lite kläder och hängt upp sådant som ändå inte blivit riktigt torrt.

På morgonen kom även en traktorgubbe som skulle ta bort all hästgödsel från stallbacken och lite senare ringen Richard & frågar om trädgårdsmästaren kommit...just då knackar trädgårdsmästaren på dörren :P Så jag räcker över telefonen till honom, när trädgårdsmästaren står och pratar me Richard kommer traktorgubben och säger att han är klar och hur vi ska göra med betalningen :P jag som inte hade en aning om det säger till "TM" ;) att räcka över luren till "TG" när han pratat klart så det ordnar sig till sist å jag kan gå tillbaka till sysslorna :P

Dammsög sen med deras otroligt klumpiga dammsugare och städade upp lite och diskade i köket....

Bestämde mig sen för att ta å cykla till Wedmore för å kolla mig omkring lite...sjukt jobbigt :P Uppför & nerför hela tiden men jag har varit m. om värre (...Milkotrampet tyyyp!) Cyklade ner dit men va inte direkt så mycker å se så vände när jag kört igenom byn och cyklade hem igen..lite läskigt å cykla på de supersmala vägarna då d e precis så 2 bilar kan mötas på vissa ställen...
Efter cykelturen tar jag en dusch och fortsätter m. tvätten...bäddade sedan och bytte lakan mm i Elise & Annabells säng och tömde papperskorgarna..hoppas d inte va nå mer Stella ville jag skulle göra idag...

Har just sprungit runt lite i huset å tagit lite kort :) Råkade också köra in foten i en av de stora pallarna i köket så det gör så sjuuukt ont!!! Men här kommer iaf lite bilder ^^






Det va d :) Nu kommer Elise hem om en halvtimme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0