Engelska tiden...suck...

...ja för vem råkar gå upp en timme för tidigt???

Jag såklart! Hade inte ställt tillbaka kl. en timme på mobilen så klev upp halv 7 istället för halv 8...en aning skillnad! Dessutom blev jag helt förvirrad eftersom jag visste att jag ställt om kl. på datorn till engelsk tid...dock glömde jag att jag gjorde systemåterställning igår... :P
Fattade dock att kl va 7 då jag kollat upp det på nån sånhär "world-clock-hemsida", tur för mig :P

Trodde att det skulle va varmt på mitt rum när jag vaknade eftersom elementet var varmt igårkväll men inte...iiiiiskallt! Inte direkt lättare att kliva ur sängen då!

Igår åkte iaf jag & Richard och hämtade upp tjejerna i Wells en liten stad 20 min bilfärd härifrån. Undrar hur i hela friden jag ska hitta dit och hämta upp Annabell nästa vecka! :O Hängde verkligen inte me när vi svängde höger, vänster, höger höger, höger, vänster osv. i världens fart!
Har dom några hastighetsbegränsningar i det här landet?! Har bara sett skyltar med 30 & 40 på (som INGEN följer!!!) ...

Satt iaf på Starbucks & drack te en stund innan vi drog hem igen...måste bara tillägga att bilarna har dom full värme igång så det växlar mellan att sitta i en kokhet bil eller frysa röven av sig inomhus! :P

Idag ska jag åka med och se när Elise & Annabell har ridlektion...tydligen Annabells första ridlektion sen hon bröt benet.

Idag blir det även körlektion med Richard (snälla gode Gud låt mig inte dö!!!)

Och vi ska även på restaurang m. familjen och 3 av Elise kompisar :)

Kommentarer
Postat av: Junie

Hur gamla är Elise och Annabell då?

2009-01-24 @ 10:16:46
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0