För rastlös för att slöa, för slö för att göra nått...

jepp det är mitt tillfälliga dilemma :P

Man kanske inte ska börja sina inlägg med: Idag har absolut inget intressant hänt! Nä för hur många läser vidare då?

Allvar, tråkig dag, Veronica Mars va ju helt klart d bästa som hänt hittills denna spännande dag :P Dock fortsätter inte nästa säsong förren 7 feb (ja självklart har jag kollat upp det!) & då är det inte ens säkert att jag e hemma! Grr...

Har städat mitt rum...lr ja städat å städat sett till så att inte ALLA mina kläder fick agera matta ;)


Nä blev en sparktur mitt på dagen med Toffee men inte så nice väder å va ute i...värsta stormen, skyller på klimatförändringar ^^ tur att man kan skylla på nått nuförtiden...shit nu lät jag som en gammal tant! :P tar tillbaka det där ;)

Just nu snackar jag med Annabel den andra tjejen som jag ska ha hand om på helgerna i England :) Hon verkar trevlig så alla som oroar sig kan ju sluta oroa sig :P

Imorn blir det nog en färd till stan å se Allt flyter på bio :) ska recensera hur många skratt det blev här imorn :P

Have a good day! Nu ska jag käka äppelpaj :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, din dag var ungefär lika intressant som min! ;)

2009-01-11 @ 17:51:03
URL: http://aekb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0