Men åhhh!!!

Ja, detta inlägg är då tillägnat min kära syster som inte är införstådd med det nya sättet att skriva på detta så kallade Internet.
Ber därför redan i förväg om ursäkt till alla om att detta inlägg kanske inte kommer att se ut som tidigare inlägg. Detta  eftersom inlägget är skrivet väldigt långsamt så att inga stavfel eller slarvfel skall uppstå.
Dock har jag ej låtit någon så bildad som du syster korrekturläsa igenom detta inlägg så jag kan då självklart inte lova till 100 % att någon ändelse inte kan ha blivit felstavad.
Hoppas att du är införstådd med detta så att jag kan påbörja mitt blogginlägg.



Idag var min syster, systerdotter, mamma och jag på bio. Vi såg en film som heter Allt Flyter. Väldigt originell film kan man sammanfatta den som och den framkallade många skratt. Dock tyckte jag att slutet kunde varit en aning annorlunda, men jag är införstådd med varför den slutade som den gjorde.
Rekommenderar varmt denna film till dem som klarar av att se lite smått pinsamma och ovana scener som leder till att man kan råka utbrista exempelvis:
- Men herregud!

Då jag kom hem väntade inte något mail från min aupairfamilj i inboxen. Istället ett vanligt brev från Nottingham University som meddelade att jag inte blivit antagen. Nu börjar jag återigen tvivla på att jag skall komma in på någon veterinärhögskola.
Men ännu har jag ej givit upp hoppet! Jag har Liverpool & Edinburgh kvar, dessutom kan jag ansöka till Danmark i början av februari.

Hoppas ni haft en trevlig lässtund och jag lovar att aldrig mer skriva på ett sådant tråkigt sätt som ovan. Vart skulle då min kära syster hitta en anledning till att påvisa fel?
Nej, kära syster jag vill att du återkommer då du lärt dig skriva med mer än ett finger på tangentbordet och när det inte tar en evighet för dig att skriva en mening på MSN (tänkte göra en smajlgubbe men det kanske räknas som stavfel).

PS. Du kan även återkomma när du träffat Fredrik i egen hög person och då uttala dig om du själv skulle tänka dig att dejta honom i TV inför flera tusen tittare!

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie Behm

Haha, det är så det ska låta! ;)

2009-01-13 @ 17:59:35
URL: http://aekb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0