New design babes ^^

Yes, stick with the old or get a better today ^^

Gillar min design rätt bra faktiskt eftersom den är mer jag än den gamla :) SÅ jag tänker inte byta tillbaka :P

Idag började jag alltså med att göra klart min bloggdesign, hjälpsida var som vanligt designadinblogg.se

Sen var det att dra bort till stallet, chilla lite me Polly, mocka, luncha & vattna hästarna och sen tränade jag lite "rutan" mm. med Toffee.... sen så dök Lisa upp :)
Blev att vi tog en promenix med hundarna till Sölvbacken och Toffee lekte dammsugare och Fluff blev sjukt arg på en stackars gråhund som trippade förbi med sin matte :P stackarn...

Fick en sjukt fin kopp av Lisa som kom från Indiska (julklapp i efterskott ni vet, det e skojj!)


Satt å snackade å drygade framför datorn ett tag till hon drog hemåt igen, finns inte så mycke annat å hitta på här :P
 Å snart blir det mat ^^ coldslew å hamburgare ^^ yammi!

Å ni får ju förresten inte missa Lost in Austen ikväll & imorgon kl 19.00 i SVT2
Imorn - söndag är det även Veronica Mars i SVT2, börjar kl 10.00 imorn :)

Nu ska jag käka! Hade bra folks!


Kommentarer
Postat av: annica

sv. tack desamma:)

2009-01-08 @ 19:56:02
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0