Sista jobbdagen... & (PARIS!!!!) :O

jobbade min sista jobbdag på NMV för en lång tid framöver...förhoppningsvis :P

Slutade såklart dagen med att skämma ut mig en aning...körde nämligen "Silverpilen/Silverbilen"  och med den gäller gasa om du inte vill få motorstopp då du ska starta...
Utanför Willys var det som alltid kaos bland alla bilar och en bil hade typ parkerat mitt på vägen....så jag var tvungen å stanna i uppförsbacken å sen när jag skulle börja köra igen så slirade jag som fan (pinsamt!) å sen när jag försökte krypköra försiktigt fick jag istället motorstopp och insåg att enda alternativet var att slira tills däcken fick grepp igen...å det va ju riktigt jävla pinsamt om nått!!!! tog väl bara sådär en 5-10 sek innan däcken greppade igen men det va sjukt pinsamt eftersom ALLA stirrade!!!
Ja herregud...ännu ett skäl till varför man inte ska köra bil :P

Sen va jag å städade på busstorget resten av dagen, sjukt äckligt som vanligt...sen blev jag frisläppt vid 16.00 å fick åka hem till Oviken ;)

Sen fick jag reda på att flygbolaget Norwegian ställt in vårat fyg till Paris i maj!!!  Sån jäkla oflyt man kan ha då, så nu ska vi antagligen få tillbaka pengarna å åka senare istället...jag som ville till Paris!
BAJS!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, vilket flyt med bilen där, påminner faktiskt lite om när Anna kör! :D hahahaha

2009-01-05 @ 23:10:52
URL: http://aekb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0