Catching up

...ja försöker å komma ikapp lite här på bloggen iaf ;)

Igår satt jag, Emelie å Susanne å försökte hitta nån resa till ett varmt soligt land som inte skulle ruinera oss totalt...Blev switch mellan Grekland, Tunisien och Turkiet.
Tror Turkiet vann eftersom vi kunde flyga direkt från Östersund och få halvpension å ett bra hotell för 5000 spänn ungefär.
Nu ska jag bara inkassera lite pengar också...kan ju va ett plus ;)
Bara de där pengarna dyker upp snart så...

Imorse va vi iaf hos hästtandläkaren (rätt dag den här gången :P) och jag fick kolla på medan hon förklarade va som va fel osv :) KUL :D

Kom hem å va heltrött...får inte sova ut när ja e ledig ens...va uppe på morgonen igår, idag och antagligen imorn me eftersom ja kanske ska åka till Emelie ikväll för å sen gå å se nya Harry Potter-filmen imorn kväll.
Å på lördag ska vi åka iväg upp mot Vilhelmina senast 07.30 eftersom vi måste dit å tillbaka på samma dag för å hämta upp hingsten.

Å på söndag börjar jag jobba kl. 06.30

Bra ledighet :P

Kommer ni ihåg skorna ja köpte första gången ja va i Östersund efter att ja kommit hem från England?? ;)
Här kommer bild iaf ;)  (mobilbild, min kamera e väl fortfarande i Tyskland lr nått för reparation...)



Kl. 15 ska jag (och pappa) hämta upp mamma så ska vi åka in mot stan...ska hitta nån som kan sätta fast min backspegel (hejdå ännu mera pengar..) å sen ska väl dom också göra nått I guess....Har ju mina presntkort på Monki å Stadium att kassera in men tror ja väntar till vinterkollektionen kommer ut...känner att ja har alla kläder ja behöver för den
här säsongen ;)
 
PoK

Kommentarer
Postat av: tAntAnnA

asså måste erkänna, fula skor:P



btw, när jag är hos dig nästa vecka, kan vi åka till Ås då? för dom jävlarna säger att det är nåt fel på mina betyg!! å det var visst lättast att jag kom dit;)

2009-07-16 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0