"Gamm-cykeln" ^^

...lovade ju er en bild så ;)

Ja det va ett tag sen ja skrev det men här kommer inte en men TVÅ bilder ;) Så det får ni nöja er me ^^ E den inte lite cool så säg :D




Imorse åkte vi ju me ponnisarna till tandläkarn...det enda problemet va att mamma sagt fel dag...så vi ska dit imorn igen :P
När ja kom hem städade ja bilen och sen blev det en storrengöring me...så nu är det inte ett helt lövverk man får i käften när man sätter igång fläkten iaf ;)

Gick sen till stallet och red lite på ridplanen på Nalle (min syrras kompis arabiska fullblod som e här på bete) gick väl helt ok även om han är väldigt lätt i framändan om man säger så :P

Nu ska jag väl gå ut eftersom d e lite sol ;)  man måste ju passa på :P men behöver väl ingen mer bränna eftersom mina ben blev SVARTA igår när jag hade svarta jeans på mig som blev blöta å färgade av sig :P
Hoppas d går bort när ja duschar ikväll ^^


PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0