Ledig 4 dgr :D

...from NUUU!

Skönt å va ledig :D men blir då ingen sovmorgon imorn iaf eftersom jag ska me en av shettisarna till tandläkaren kl.9 :P

Iaf när ja kom hem från jobbet så började det spöregna...inte direkt man blev förvånad eftersom himlen va totalt åsksvart!
Brorsan drog hemåt några dagar (glömt å berätta att han varit här... ;) ops ^^)  men han kommer tillbaka snart igen me nya bruden han har ^^

När det blev sol å uppehåll igen så begav jag mig ut på en promenad tillsammans me Toffee :) 
Vi gick å gick å plötsligt kändes d himla onödigt å vända å gå tillbaka igen så då fortsatte vi gå ^^ runt! Upp till Oviken å ner i Myre å sen tillbaka :P
Toffee va helt slut å jag fick heja på henne på slutet :P  Hon blev då nöjd när vi äntligen kom fram till ett dike där hon kunde springa ner å dricka å svalka sig :P Man ser tom. på undre bilden hur nöjd hon blev ;)



Väl hemma så klippte jag lite på Puff (döpte om honom igår me vatten å allt ;)  å sen satte jag mig å slappa vid tvn ^^
Såg att The Ex list går på TV400...fanns bara några avsnitt å ladda ner på Pirate Bay så kanske måste kolla på det ikväll :D

Nä men nu ska jag fortsätta skriva packlista till Fäviken, damn det kommer bli trångt i min lilla Ford!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0