Packar för Fäviken ^^

...ja det e liiite packning!

Idag efter jobbet började packandet på allvar...sovsäckar, luftmadrasser, Trangia-kök, presseningar (ja det kommer ju tydligen behövas), och KLÄDER...

Asså vad ska man ha med sig för kläder, det kommer ju bli regn hela helgen så egentligen spelar d ju fasen ingen roll för man kommer ju ändå gå med en stor jäkla regnkappa över sig! Men så tänker ju inte jag ^^
Så jag tar med mig allt möjligt ^^  sååå...nu har ja 2 väskor med kläder å sånt ...ooops :P
Å 5 par skor :P
Ja, behöver ju 2 par vanliga skor för att kunna byta av när dom ena blir blöta å sen ett par sandaler ifall ifall det skulle bli varmt ^^ , ett par snyggare boots å sen boxingkängorna att ha när jag har uppvisningen ^^

Nu är Anna påväg hit :O Känns helknepigt! Å sjukt kul såklart men visste att det "bara skulle bli" Fäviken bara sådär om ni fattar ! Man e inte riktigt beredd även fast man planerat så länge ^^

Just för tillfället håller jag på att baka bullar som jag ska ha med mig till Fäviken så slipper man köpa bröd iaf :)

Men har packat hälften nu iaf...imorn ska resten av packningen bli klar å så ska jag borsta Toffee sen kan vi dra :D
Nja inte riktigt men nästan :D

Min kamera blev klar idag också så ska in å hämta upp den på Expert på torsdag innan vi åker vidare mot Fäviken, bra tajming :D Bara jag inte glömmer det...

Sen är det bara att hoppas på att vi inte drunknar i våra tält eftersom det ska regna som s***n på lördag tydligen

Men vi överlever ^^ Jag har ju som sagt packat presenning ;)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0