Tillbaka på jobbet...

...jepp kan ju inte påstå att d blev mycke ledigt när man väl kom hem :P

Men funkade iaf bra på jobbet :) Så himla skönt att bara jobba morgonen å sen bara komma hem å chilla, läsa lite och sen springa å bada me Emelie nere vid sjön :)

När syrran kom hem så red vi ut på hennes häst och jag tog hennes kompis arab :P Halvdampig unghäst typ ^^ Men d gick bra :P

Sen så blev d å kika i lite klädkataloger som kommit...inte för att man direkt behöver nått men alltid kul å kolla ^^

Sen ringde jag Slem å vi snackade en bra stund om dittan å dattan ^^ KUL å snacka me henne igen! Efter typ 1 år å 1 mån!
Va dock tvungen å avsluta samtalet eftersom dom tjata på att d kosta pengar å ringa mobil å att jag skulle komma å fika :P Jaja...vi hörs nå mer Slem! ;)  (å lycka till me allt *höhö*)

Nu har jag beställt mat till Mikado me...d blir sushi :P Har aldrig käkat suchi :P Hoppas d blir gott för d kostar fasen 400 spänn :P

jaja...imorn blire jobb igen...jobbar till måndag sen e jag ledig 4 dgr igen :) Ska se till så att ja kan träffa Lisa nått me...å Junie kanske :O Va ju ett himla tag sen asså!

PoK


Kommentarer
Postat av: sofiee

ja jag vet caroline. det kan gömma sig bajs i dom!

2009-07-03 @ 21:49:21
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Såg att du var aupair. Vart håller du till?

2009-07-04 @ 21:21:37
URL: http://aclarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Fasen också! Ska åka dit i Augusti jag så nu letar jag folk i och runt bristol! :)

2009-07-04 @ 22:03:52
URL: http://aclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0