BBQ

...& sista söndagen...

Halva dagen hände inget alls överhuvudtaget...kunde dragit till gymmet men var för omotiverad för det så jag och Elise satt på mitt rum å spelade "dekorera rum & kakspel" på en väldigt rosa hemsida :P

På eftermiddagen drog vi till Claire's på BBQ :) Dock har ju engelsmän ingen koll alls på hur man grillar verkar det som för allt blir brännt :P Men resten va gott ;)

Roade oss med att hoppa studsmatta och klä ut Elise kompis lillebror xD Han gick verkligen in för det, va nästan så man blev lite oroad över hur mycke han visste om tjejer :P 


Måste kanske ta tillbaka det där om att ja inte gillar å se ut som 14 år ^^ haha nä inte riktigt... men måste ju erkänna att ibland är det mycke roligare å skönare att sitta vid "barnbordet" (som jag alltid haaatat att sitta vid annars :P)  än att sitta å ha tråkigt me massa vuxna som man inte har nått gemensamt med och som bara pratar om ovesentliga saker och som försöker bräcka varandra med  vem som handlat i den dyraste affären typ...

Efter utklädningen och mycke mat så satte vi oss å kolla på Eragon...blev fasen besviken när ja upptäckte att det inte kommer nån fortsättning på den! Hallå det måste det ju göra den kan ju inte sluta som den gör annars...weeeird...


På kvällen så fick jag presenter av Anni å familjen :)
En chokladkaka som det stod "We will miss u" på och en tavla med foton och dikten:

"There was a cow
On yonder hill
It ain't there now
It must have shifted "

HAHA så dålig!!

Å ungarna fick mina teckningar dom blev superglada för dom så det va ju tur :P
Dom e faktiskt ledsna på riktigt att jag ska åka hem och Anni satt å snacka på mitt rum en lång stund på kvällen...trodde inte dom skulle bry sig så mycke som dom verkar göra att jag åker men tydligen...


Idag hade jag lite städjobb...som vanligt å när Elise kommer hem ska vi till charity shopen å inhandla nån utklädnad till Elise om ja fattat d rätt...

Har iaf packat en del nu och lagt in allt i tvätten så nu e jag på G...LONDON here I come!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0