Haggan e igång igen...

...jadu hon hinner knappt komma hem innan det ryker ur öronen!

Jag & Elise höll på med hennes kläder till "Greek day" till typ 18 å sen dök S upp vid 18.45 lr nått...
Så ja säger till S att jag bara ska ge hästarna mat innan jag drar å hon säger att hon tror Elise va påväg ut å ge dom...

Kommer ner för trappan, hör Cruellas hemska gälla skrik i köket och ger S en blick :P
Går utanför dörren och efter mig kommer mamman klampande

Har du inte gett hästarna MaaaaaaaaaaaaaaaT ÄN!??!!

Jag bara vänder mig om å kollar på henne som att hon e störd (vilket hon är..)

Öh...nä jag trodde Elise va påväg å göra det...annars e jag påväg nu...

Å hon bara kollar på mig typ "Men herregud..."

GAH! å jag går därifrån och svär några ord på svenska...högt...
Går sen å börjar ge hästarna mat å efter mig kommer Elise och ger mig en blick som typ säger
"Jag vet att hon e helt störd"

Sen som tur var drog jag iväg till gymmet...kommer INTE sakna haggan!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0