HEMMA!!!!

...jag är hemma 6 det är så otroligt sköööönt!

Hade en helt otrolig helg i London och såg allt som jag ville se och uppleva! Bilder kommer senare då jag sitter på familjens antika dator för tillfället ;)

Och SORRY H & S!!! Min mobil cpade loss helt å jag kunde inte skicka SMS och fick inte era SMS förren jag var tillbaka i Sverige igen! men jag hoppas vi syns på bröllopen  ;) och håll ut nu sista tiden i England :D

Imorn åker jag in till stan me mina parents och bara chillar och njuter av Sverige!

PS. Ska aldrig mer äta cheddarost i hela mitt liv!

PoK



Kommentarer
Postat av: sofiee

ingen fara jag förstod nästa att det var mobilen och inte oss det var fel på :D haha... hoppas att hemresan gick bra. men vad hände med dagarna i göteborg?? synd att vi int ehann säga bye bye ordentligt men vi ses ju som sagt på möhippor mm. haha MEn varför denna agg mot cheddarost?? puss

2009-06-30 @ 21:57:09
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja varför detta agg mot cheddarost? Vi syns snart, Sofiee har ju sin engelsman på G ;)

Puss

2009-06-30 @ 23:44:13
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: sofi

2009-07-01 @ 21:23:11
Postat av: sofiee

ja precis. när du åkte caroline så bestämde jag mig för att börja dejta rooney! man får tydligen snygga skor då! eller vänta det kanske var zlatans tjej.., FAN!

2009-07-01 @ 21:24:08
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0