New Moon

...jepp nu börjar jag läsa dom här böckerna som alla snackar om ;)

Så det blev New Moon för hela slanten idag...låg å läste på gräsmattan hela dagen :)
 Jepp det va min dag ;)
Har dom här böckerna nån svensk titel också :S ???
Jag har då ingen aning ^^...här kör vi på engelska minsann :P



Fick även veta att jag fick ledigt från jobbet dom dagarna jag ville ha ledigt :D
Så om allt klaffar så blir det FÄVIKEN torsdag 23 juli - söndag 26 juli
och sen även STORSJÖYRAN lördagen den 1 augusti :D
Och jag hoppas verkligen ni joinar mig!!!! ;D



Nu på kvällen blev det det vanliga gympasset :D löv it!

...och nu avsnitt 20 av Greek :D löööööv it!

PoK
XoXo

Kommentarer
Postat av: junie

hehe jodå på svenska har de lite konstiga namn: Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andas. Jag har allihopa ^^

2009-06-03 @ 23:25:01
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0