PANIK!

...å fy vad rädd man kan va! :P

Plötsligt kunde jag inte komma in på Internet! Allt bara la av!
Har nu i en halvtimme sprungit runt och kollat alla anslutningar och kablar, gjort systemåterställning på datorn mm. mm

Till sist hittade jag felet!
En kabel i barnens playroom var urdragen...men fattar ändå inte hur det kunde funka imorse...det e ju ingen som dragit ur den medan jag varit själv här hemma liksom... knepigt...

Nu är det iaf fixat så nu kan jag andas ut....som sagt hade lite smått panik...

Kan ju inte leva utan min dator liksom! Inte här i varje fall....

;D

PoK

Kommentarer
Postat av: junie

jag förstår dig verkligen! Knappt att jag har någon internetuppkoppling här i optand, inte på min dator i alla fall så jag får använda föräldrarnas de har lite bättre täckning av någon anledning :( Igår försökte jag i tre timmar att logga in på bdb och bloggen, till slut gav jag upp...

2009-06-09 @ 16:10:58
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0