Provpackat ;)

...nu ligger ja i startgroparna ;)

När jag strukit en never ending hög av tvätt (!) så roade jag mig med att städa mitt rum och provpacka...
HERREGUD, hur ska allt få plats?! säger jag bara...

Packade i hälften och rullade ihop allt så hårt jag kunde...och japp då blev resväskan full...efter HÄLFTEN av allt som ska i!
Det här kommer inte sluta bra...

Ska i med en stor jäkla duffel, ridhjälm å massa skor också! BLAND ANNAT!

...men menar jag kan ju ta på mig allt å låtsas att jag kommer direkt från en ridtur på Grönland
XD


Man hade ju mycket för att städa och packa ner saker också!
Nu har ungen packat upp allting igen i princip! GAAAAAAAAAH!
Jag blir galen att hon aldrig aldrig gör som man säger!!!
Så nu ligger det kläder som var nerpackade utspridda över heeela mitt rum IGEN!

Tack...

Annars så har mamman tagit en soldusch och ser...ja ut som hon blivit nersprutat med något brunt *höhö*

Så allt e fint på den här sidan av Europa ;)

Nu ska jag kolla på avsnitt 22 av Greek...bara ett kvar efter det här..kommer gråta sen :P
Som Kitty sa:
Vad ska man då göra när den svenska regniga sommaren kommer? ;)

PoK



Kommentarer
Postat av: Kitty

Men du svarade ju så fint med att det inte skulle regna så det är ju inget probelm ;) Lycka till med packningen! :D

2009-06-17 @ 21:20:10
Postat av: Hanna

då kollar man på pyjamas...

2009-06-17 @ 23:08:49
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: sofiee

det var sofiee som skrev inte hanna

2009-06-17 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0