Sunday times

...då är livet under kontroll ^^

Ja inte har det hänt mycke idag inte ;)
När S övertalat mig om att jag inte kunde åka till henne halv 11 för att klockan redan var 11 (ooops ;) så drog vi till Street bara för att vi inte hade nånting annat att göra ^^

Vi satte oss på Starbucks å käkade lite lunch :) Italiensk panini med mozzarella och pesto + en Dark Berry Mocha Frappuccino för min del :) Yummi!



Kollade sedan runt på Clarks village för att hitta nån bra handbagageväska...eftersom jag behöver en större när jag åker hemåt *vissel*
Får dock köpa den när ja fått nån lön :P


Blir så irriterad också för igår lånade mamman "min bil" och hon skrev inte upp hur långt hon kört eller ändrade mätaren...
...men hon körde typ slut på bensinen så nu måste jag fasen tanka trots att jag verkligen sparat så jag skulle slippa det  den här veckan så jag skulle ha lite pengar till Bristol i helgen...gah...
Visst jag får ju pengar för det jag kört ungarna och jag tänker skriva upp ungefär hur långt hon kört med bilen...men dom pengarna får jag ju inte förren jag drar härifrån...måste ju ändå paya för bensin nu liksom...suck...



Men iaf i Street blev det väl inte så mycke gjort, men vi slösade ju iaf lite tid :)
Tur me vädret hade vi med...lr asså det betyder att vi tajmade precis att gå in på Boots och att hoppa in i bilen å åka hem då regnet verkligen började ösa ner ;)

På Boots köpte jag även detta så nu ska jag minsann prepare for sommaren ;)


Väl hemma i Cocklake igen så kollade vi på License to wed innan S drog hem till sig...

Å nu sitter jag här å glor å funderar inte på att inte göra nått alls faktiskt ^^
Tänkte läsa lite recensioner på den där BUS-lotionen ...lite sent kanske men jaja ^^ haha ;)

Å sen tänkte jag leta lite mer bra musik å ladda ner...man blir så lat när man har Spotify å kan lyssna på vilken musik man vill ;) Men vill ju ha så jag kan bränna det till cd när ja kommer hem me ;)
Over n out!

PoK

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh dark berry mocha frappuccinon är ju hur god som helst!

2009-06-07 @ 18:36:06
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0