Utomlands ju...

...ja man tänker inte ens på att England e utomlands!

Har ju blivit mer som att va hemma men ändå inte...iaf brukar det inte kännas som att man e utomlands...men idag så :D
När det va varmt å skönt å S kom över å man bara låg å slappa i solen och drack citronvatten DÅÅ va det utomlands ;)


Förresten har jag fått studentlägenhet i Köpenhamn nu antagligen :D
Jag å en annan Caroline :P (som ja signade upp me för 2-rummare me) kommer antagligen bo i varsin lägenhet men på samma ställe för hon hade också fått tilbud nu :)

Dock e det ju krångel eftersom jag inte är hemma och kan skriva på kontrakt som de ville skicka dit...OCH jag har inte nå bevis på att jag ska börja plugga där i höst...eftersom ja inte vet OM jag ska det :P
MEn dom sa att jag kunde skicka in nått som intygade att jag iaf sökt utbildningen och om jag inte kom in skulle jag kunna säga upp den direkt.

Får se om dom mailar nån mer info imorn :)


Kommer direkt från gymmet nu :) Det blev banne mig shorts idag för att inte svettas ihjäl där inne :P
Blev 15 min cykel, 5 min gång, 10 min jogg, 10 min springmaskin å 80 situps....
Ja det vanliga träningspasset alltså ;)

Dock va det ju himla kul å komma hem och mötas av 3 pizza slices...kändes ju både mättande å himla nyttigt efter träningspasset....tvivlar på att  pizza ingår i i den där slimming dieten mamman går på...


Nu är jag äntligen klar me Annis teckning också ....efter mycke om å men...men nu får den banne mig va klar :P



PoK
XoXo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mkt, tagit dem hos en fotograf :P

ja Ramlösa är de bästa :P

2009-06-02 @ 23:04:11
URL: http://erikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0